Nowa seria szlifierek kątowych PROtection: wytrzymałość, komfort obsługi i wysoki standard bezpieczeństwa
-
Wysoki standard bezpieczeństwa: po zwolnieniu włącznika PROtection urządzenie natychmiast się wyłącza
-
Doskonałe panowanie nad urządzeniem dzięki możliwości włączania urządzenia w kilku miejscach
-
Wytrzymałe i wydajne: mocne silniki zapewniają szybką i efektywną pracę
-
Długa żywotność dzięki zastosowaniu silników z bezpośrednim chłodzeniem oraz trwałymi szczotkami
-
Udoskonalona tulejka kabla wydłuża jego żywotność
-
Beznarzędziowe przestawianie osłony – szybkie i łatwe przestawianie osłony, niezawodna ochrona
-
Głowica przekładni obracana w skokach co 90°
![](/materialy/_upload/gwarancja_3lata.jpg)
Zdjęcia zastosowania
![GWS 9-115 P Professional](http://images.bosch-professional.com/pl/pl/ocs/usageimg_preview/gws-9-115-p-117938.jpg)
Dane techniczne: GWS 9-115 P Professional
Wydajność nominalna |
900 W |
Prędkość obrotowa bez obciążenia |
11.500 min-1 |
Moc wyjściowa |
530 W |
Gwint wrzeciona szlifierki |
M14 |
Średnica tarcz |
115 mm |
Średnica gumowego talerza szlifierskiego |
115 mm |
Średnica szczotki garnkowej |
75 mm |
Długość |
353 mm |
Wysokość |
102 mm |
Waga |
2,1 kg |
Funkcje
-
Silnik Champion
-
Chłodzenie bezpośrednie
-
Pokrywa ochronna zabezpieczająca przed samoobracaniem
-
Włącznik PROtection
Informacje o emisji hałasu i drgań
Wartości określone zgodnie z normą EN 60745
Wartości łączne drgań (suma wektorowa z trzech kierunków)
Szlifowanie papierem ściernym |
|
Wartość emisji drgań ah |
2.0 m/s² |
Błąd pomiaru K |
1.5 m/s² |
Szlifowanie powierzchniowe (ścieranie) |
|
Wartość emisji drgań ah |
5.0 m/s² |
Błąd pomiaru K |
1.5 m/s² |
A-ważony poziom szumów elektronarzędzia wynosi typowo: poziom ciśnienia akustycznego 89 dB(A); poziom mocy akustycznej 100 dB(A). Błąd pomiaru K= 3 dB.
Bezpośrednie chłodzenie
Podwyższa wytrzymałość na przeciążenia i zapewnia długą żywotność.
Osłona zabezpieczona przed niekontrolowanym obracaniem się
Gwarantuje bezpieczeństwo użytkownika nawet w razie pęknięcia tarczy.
W wyposażeniu standardowym: GWS 9-115 P Professional
Nr katalogowy |
0 601 790 200 |
Klucz oczkowy
1 607 950 043 |
![](http://images.bosch-professional.com/pl/pl/ocs/res/images/hook.png) |
Kołnierz mocujący (nr ET 2 605 703 014) |
![](http://images.bosch-professional.com/pl/pl/ocs/res/images/hook.png) |
Nakrętka mocująca
1 603 340 040 |
![](http://images.bosch-professional.com/pl/pl/ocs/res/images/hook.png) |
Osłona
1 605 510 364 |
![](http://images.bosch-professional.com/pl/pl/ocs/res/images/hook.png) |
Rękojeść dodatkowa
1 602 025 024 |
![](http://images.bosch-professional.com/pl/pl/ocs/res/images/hook.png) |
Prowadzimy serwis naprawy elektronarzędzi, przeprowadzamy badania okresowe elektronarzędzi, a także przewijamy silniki.
Warto przeprowadzić badania okresowe elektronarzędzi nie tylko z uwagi na bezpieczeństwo ale także przewidujemy oraz naprawiamy rzeczy, które mogą być przyczyną złego stanu narzędzi. Docelowo rekomenduję się aby sprzęt podlegał banią okresowym co 3 bądź 6 miesięcy w zależności od producenta.
Badanie obejmuje:
•Oględziny sprzętu te wewnętrzne jak i zewnętrzne
•Test funkcjonalny, który obejmuje sprawdzenie biegu jałowego
•Pomiar rezystancji izolacji
•Pomiar obwodu ochronnego (PE)
•Badanie prądu upływu
Serwis obejmuje diagnostykę sprzętu, naprawę oraz świadczymy usługi przewijania silników. Nasi specjaliści od lat są gwarancją jakości pracy Państwa sprzetu.
1. Jakie są koszty wysyłki towarów?
Przesyłka priorytetowa pocztowa za dokonaną przedpłata: 12,00
Przesyłka Biznesowa Pocztex 48 za pobraniem 17,50
Przesyłka kurierska DPD przedpłata: 20,00
Przesyłka kurierska DPD za pobraniem 20,00
Przesyłka przez płatności:
(Najtańsza koszt dostawy wynosi 12,00 najdroższy 20,00)
2. Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą po za granice Polski?
Można założyć zamówienie z dostawą za granice. Należy wybrać kraj docelowy wysyłki a następnie sposób płatności. Zamówienie można złożyć również na adres e-mail zostanie przygotowana faktura proforma do wpłaty za towar, towar zostanie wysyłany po odnotowaniu płatności na wskazanym koncie.
3. Czy mogę odebrać moje zamówienie w sklepie stacjonarnym?
Zamówienie można odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym pod adresem: ul. Kępńska 17, 63-640 Bralin. W przypadku odbioru osobistego prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny bądź mailowy z działem handlowym.
1. Jak jest gwarancja na sprzęt?
Gwarancja na sprzęt jest zgodna z wytycznymi producenta. Istnieje możliwość, przedłużenia gwarancji bezpośrednio u producenta , bądź za naszym pośrednictwem
2. Czy cen podana na karcie produktu jest z ceną, która zawiera cenę przesyłki?
Cena która znajduję się na karcie produktu, jest ceną za sprzęt. Ceny wysyłki są podane w zakładce dostawa bądź po przejściu do koszyka zakupowego. Ceny dostawy są uwarunkowane typem dostawy, który jest do wyboru.
3. Jeśli chce zakupić większą ilość sprzętu?
W przypadku zakupów większej ilości sprzętu prosimy o kontakt pod numerami telefonu: Tel. 570 909 095 (Jakub); Tel. 608 745 107 (Łukasz).
4. Jak sprawdzić zastosowanie sprzętu?
Odpowiedzi na te pytanie znajdują się w zakładce SPECYFIKACJA oraz OPIS. Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji.
5. Narzędzia na dofinansowane dotacji.
Napisz do nas na biuro:
biuro@elektro-global.pl co potrzebujesz. Przygotujemy do Ciebie indywidualną ofertę dostosowana do Twoich potrzeb.