Główne właściwości produktu
-
Wydajność: silnik High Power o mocy 400 W.
-
Wszechstronność: dwie szpule – jedna do zwykłej trawy, druga z bardzo mocną nicią do chwastów.
-
Elastyczność i ergonomia: łatwe podkaszanie i przycinanie krawędzi dzięki przestawianej o 90° głowicy oraz drążkowi teleskopowemu (80–115 cm), który zapewnia komfort pracy.
Gwarancja urządzenia: 2 lata
Pozostałe zalety produktu
-
Wydajny silnik High Power o mocy 400 W
-
Łatwa i ergonomiczna praca dzięki doskonałemu wyważeniu konstrukcji
-
Drążek teleskopowy z regulacją długości (80–115 cm) zapewnia komfortowe podkaszanie
-
Głowica obracana o 90° ułatwia podkaszanie i przycinanie krawędzi
-
Regulacja nachylenia drążka umożliwia łatwe podkaszanie trawy pod krzewami i ławkami
-
Uproszczony sposób wymiany szpul z nicią
-
Przy rękojeści dodatkowy uchwyt na drugą szpulę
-
Regulacja rękojeści zapewnia dodatkowy komfort
Najważniejsze dane techniczne
Moc silnika |
400 W |
Średnica cięcia |
23 cm |
System cięcia |
Bardzo mocna nić + szpula Pro-Tap |
Regulacja wysokości |
80 – 115 cm |
Waga |
2,7 kg |
W wyposażeniu standardowym
-
Szpula do półautomatycznego systemu naciągu nici „Pro-Tap“ (F 016 800 175)
-
Bardzo mocna nić 23 cm – 6 szt. (F 016 800 174)
Prowadzimy serwis naprawy elektronarzędzi, przeprowadzamy badania okresowe elektronarzędzi, a także przewijamy silniki.
Warto przeprowadzić badania okresowe elektronarzędzi nie tylko z uwagi na bezpieczeństwo ale także przewidujemy oraz naprawiamy rzeczy, które mogą być przyczyną złego stanu narzędzi. Docelowo rekomenduję się aby sprzęt podlegał banią okresowym co 3 bądź 6 miesięcy w zależności od producenta.
Badanie obejmuje:
•Oględziny sprzętu te wewnętrzne jak i zewnętrzne
•Test funkcjonalny, który obejmuje sprawdzenie biegu jałowego
•Pomiar rezystancji izolacji
•Pomiar obwodu ochronnego (PE)
•Badanie prądu upływu
Serwis obejmuje diagnostykę sprzętu, naprawę oraz świadczymy usługi przewijania silników. Nasi specjaliści od lat są gwarancją jakości pracy Państwa sprzetu.
1. Jakie są koszty wysyłki towarów?
Przesyłka priorytetowa pocztowa za dokonaną przedpłata: 12,00
Przesyłka Biznesowa Pocztex 48 za pobraniem 17,50
Przesyłka kurierska DPD przedpłata: 20,00
Przesyłka kurierska DPD za pobraniem 20,00
Przesyłka przez płatności:
(Najtańsza koszt dostawy wynosi 12,00 najdroższy 20,00)
2. Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą po za granice Polski?
Można założyć zamówienie z dostawą za granice. Należy wybrać kraj docelowy wysyłki a następnie sposób płatności. Zamówienie można złożyć również na adres e-mail zostanie przygotowana faktura proforma do wpłaty za towar, towar zostanie wysyłany po odnotowaniu płatności na wskazanym koncie.
3. Czy mogę odebrać moje zamówienie w sklepie stacjonarnym?
Zamówienie można odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym pod adresem: ul. Kępńska 17, 63-640 Bralin. W przypadku odbioru osobistego prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny bądź mailowy z działem handlowym.
1. Jak jest gwarancja na sprzęt?
Gwarancja na sprzęt jest zgodna z wytycznymi producenta. Istnieje możliwość, przedłużenia gwarancji bezpośrednio u producenta , bądź za naszym pośrednictwem
2. Czy cen podana na karcie produktu jest z ceną, która zawiera cenę przesyłki?
Cena która znajduję się na karcie produktu, jest ceną za sprzęt. Ceny wysyłki są podane w zakładce dostawa bądź po przejściu do koszyka zakupowego. Ceny dostawy są uwarunkowane typem dostawy, który jest do wyboru.
3. Jeśli chce zakupić większą ilość sprzętu?
W przypadku zakupów większej ilości sprzętu prosimy o kontakt pod numerami telefonu: Tel. 570 909 095 (Jakub); Tel. 608 745 107 (Łukasz).
4. Jak sprawdzić zastosowanie sprzętu?
Odpowiedzi na te pytanie znajdują się w zakładce SPECYFIKACJA oraz OPIS. Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji.
5. Narzędzia na dofinansowane dotacji.
Napisz do nas na biuro:
biuro@elektro-global.pl co potrzebujesz. Przygotujemy do Ciebie indywidualną ofertę dostosowana do Twoich potrzeb.